marți, 26 mai 2015

Secretele unei scrisori de intenție


S.C. Technical Training S.R.L. în parteneriat cu Primăria Municipiului Alba Iulia și Techniki Ekpedeftiki S.A. din Grecia, implementează proiectul strategic Resurse umane calificate și recalificate pentru accesul pe piața muncii al femeii – FEMRO. Grupul țintă căruia i se adresează acest proiect este format din 1080 de persoane, dintre care 720 sunt femei cu nivel educațional redus și mediu și 360 sunt experți și operatori mass-media, manageri și personal al autorităților publice centrale și locale și personal al organizațiilor societăților civile.

            Cu o scrisoare de intenție[1] adecvată puteți să profitați de oportunitățile oferite de piața muncii și puteți să obțineți mult mai ușor job-ul dorit.Pentru ca scrisoarea voastră de intenție să atragă atenția angajatorului, există anumite reguli simple de care trebuie să țineți cont. Fiți naturali, clari și conciși, arătați că ați înțeles care sunt nevoile postului și, mai ales, evitați greșelile.

Înainte de a începe redactarea scrisorii de intenție, analizați foarte bine anunțul de angajare, evaluați punctele comune între profilul vostru și job-ul respectiv. Identificați punctele voastre slabe pentru a putea să veniți cu contra-argumente.

Structura clasică în trei paragrafe rămâne cea mai apreciată. În primul paragraf vorbiți despre companie, în cel de-al doilea menționați competențele voastre iar în cel de-al treilea paragraf concluzionați într-o manieră naturală ceea ce puteți să realizați împreună.

Trebuie să menționați în scrisoarea de intenție motivele exacte care v-au condus să vă depuneți candidatura pentru job-ul și compania respectivă. Angajatorii știu foarte bine că nu toți candidații apreciază compania lor, dar apreciază acele candidaturi din care reiese faptul că s-au făcut documentări în ceea ce privește compania, domeniul de activitate.

Majoritatea candidaților acordă foarte mult timp și energie pentru conceperea CV-ului, iar scrisoarea de intenție trece pe locul doi. Totuși, o scrisoare de intenție bine scrisă poate să convingă mulți angajatori să vă ofere o întâlnire.

Scrisoarea de intenție este șansa voastră unică pentru a putea să vă vindeți calitățile și atuurile în fața angajatorului. Gândiți-vă la scrisoarea voastră de intenție ca la o scrisoare de vânzare. Singurul scop al acesteia este de a obține cât mai multe întâlniri. Pentru a convinge angajatorul de motivația voastră, folosiți cuvinte care să demonstreze entuziasmul și dorința voastră de a obține job-ul propus. Păstrați același optimism și entuziasm și în timpul interviului!

            Proiectul Resurse umane calificate și recalificate pentru accesul pe piața muncii al femeii – FEMRO - POSDRU/144/6.3/S/129465,  se înscrie pe Axa prioritară 6 ”Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul major de intervenție: 6.3 ”Promovarea egalității de șanse pe piața muncii” și are valoarea totală de 12.637.025 lei dintre care 12.005.173,75 lei finanțare nerambursabilă.

Pentru mai multe informații despre programul de finanțare POSDRU accesați site-ul www.fonduri-ue.ro/posdru.Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu