S.C.
Technical Training S.R.L. în parteneriat cu Primăria Municipiului Alba Iulia și
Techniki Ekpedeftiki S.A. din Grecia, implementează proiectul strategic Resurse umane
calificate și recalificate pentru accesul pe piața muncii al femeii – FEMRO.
Grupul țintă căruia i se adresează acest proiect este format din 1080 de
persoane, dintre care 720
sunt femei cu nivel educațional redus și mediu și 360 sunt experți și operatori
mass-media, manageri și personal al autorităților publice centrale și locale și
personal al organizațiilor societăților civile.
Cu o scrisoare de
intenție[1]
adecvată puteți să profitați de oportunitățile oferite de piața muncii și
puteți să obțineți mult mai ușor job-ul dorit.Pentru ca scrisoarea
voastră de intenție să atragă atenția angajatorului, există anumite reguli
simple de care trebuie să țineți cont. Fiți naturali, clari și conciși, arătați
că ați înțeles care sunt nevoile postului și, mai ales, evitați greșelile.
Înainte de a începe redactarea scrisorii de intenție,
analizați foarte bine anunțul de angajare, evaluați punctele comune între
profilul vostru și job-ul respectiv. Identificați punctele voastre slabe pentru
a putea să veniți cu contra-argumente.
Structura clasică în trei paragrafe rămâne cea mai
apreciată. În primul paragraf vorbiți despre companie, în cel de-al doilea
menționați competențele voastre iar în cel de-al treilea paragraf concluzionați
într-o manieră naturală ceea ce puteți să realizați împreună.
Trebuie să menționați în scrisoarea de intenție motivele
exacte care v-au condus să vă depuneți candidatura pentru job-ul și compania
respectivă. Angajatorii știu foarte bine că nu toți candidații apreciază
compania lor, dar apreciază acele candidaturi din care reiese faptul că s-au
făcut documentări în ceea ce privește compania, domeniul de activitate.
Majoritatea candidaților acordă foarte mult timp și
energie pentru conceperea CV-ului, iar scrisoarea de intenție trece pe locul
doi. Totuși, o scrisoare de intenție bine scrisă poate să convingă mulți angajatori
să vă ofere o întâlnire.
Scrisoarea de intenție este șansa voastră unică pentru
a putea să vă vindeți calitățile și atuurile în fața angajatorului. Gândiți-vă
la scrisoarea voastră de intenție ca la o scrisoare de vânzare. Singurul scop
al acesteia este de a obține cât mai multe întâlniri. Pentru a convinge angajatorul de motivația voastră, folosiți cuvinte care
să demonstreze entuziasmul și dorința voastră de a obține job-ul propus.
Păstrați același optimism și entuziasm și în timpul interviului!
Proiectul
Resurse umane calificate și recalificate
pentru accesul pe piața muncii al femeii
– FEMRO - POSDRU/144/6.3/S/129465, se
înscrie pe Axa prioritară 6 ”Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul major de
intervenție: 6.3 ”Promovarea egalității de șanse pe piața muncii” și are
valoarea totală de 12.637.025 lei dintre care 12.005.173,75 lei finanțare
nerambursabilă.
Pentru mai multe
informații despre programul de finanțare POSDRU accesați site-ul www.fonduri-ue.ro/posdru.Conținutul
acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii
Europene sau a Guvernului României.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu